שנה טובה לבית שדה ורבורג

לשוחרי הארכיון ופעיליו שנה טובה!!!

 

מי יתן והשנה החדשה תביא לכולנו ברכה, שתביא עמה שפע של הנאות קטנות וגדולות בחיי יום יום

ובריאות טובה שנוכל למצות אותן. שנדע לראות את היופי שבאנשים ובנופים שסביבנו.


 

כמה מהאירועים שאירוע לאחרונה:

 

* ב- 1.10.14  התקיימה במכללת הדרים פגישת חגיגית,חמה ולבבית של ותיקי הכפר שיזמה נורית שער בשיתוף פעולה עם שלומית רייס. הרמנו כוסית לכבוד השנה החדשה ולכבוד החוגגים 90 ומעלה. נורית הפעילה את המשתתפים בדרך שכל אחד ואחת הביעו עצמם. את פרותיה של"שיחת הנפש "נוכל לפגוש בעיתון הבא של הכפר.

 

*  הארכיון הציוני שלח אלינו פרסום  לקורס גניאולוגיה בסיסי והוא מובא לידיעת כולכם. האם יש מי שמעוניין?

 

*  שוב עולים זכרונות ממלחמת יום כיפורים הנוראה ההיא שלעולם תשאר חרוטה בזכרוננו. משפחות רבות ומדינה שלמה חוו טראומה בלתי נשכחת. 

  

*נפתחה תערוכת כרטיסי ברכה מאוסף הארכיון.  כמה אמהות לילדים צעירים ארגנו ביקור חמוד ביותר שלווה בסדנה קצרה. הילדים נשארו עם "טעם של עוד"… 

 

*חני דינור הופיעה עם נתן סלור (נכדו של נתן אלתרמן) והפסנתרן רמי הראל בבית תרבות לצעירים (כולם בני 70 ומעלה…) במופע מדהים שארגנה חברתנו נילי שחור. מופע אינטימי, של שירים זרים מוכרים שתורגמו לעברית על ידי טובי מלחינינו. הנאה צרופה!

 

* ברכות לבביות לשלומית רייס שאתמול חגגה יום הולדת.- מצדיעים לפעילותה רבת השנים למען הכפר וותיקיו . נאחל לשלומית עוד הרבה שנים של פעילות מבורכת וסבתאות אוהבת.

 

* הארוע אחר התרחש ב- 19.9.14 עד רגע לפני כניסת השבת- ברכות למשפחת קיפרמן/משי לרגל נשואי ינון משי נכדם של זאב ז"ל והינדה תבל"א ובנם של חיה ואמנון משי.

 

פסלו של ורבורג יבלה שבת ראשונה במקומו החדש, כאן בארכיון-מוזיאון שדה-ורבורג. שבת שלום לך אוטו ורבורג היקר, נאחל לך הסתגלות טובה ומבקרים שיעריכו את פסלך שעוצב על ידי הפסל הנריקו-חנוך גליצנשטיין.

 

ולבסוף, הבה נזכר בישובים, בעוטף עזה, שרק לפני שבועות ספורים למדנו את שמותיהם והיו בראש החדשות ושוב נדחקו למעבר להררי החושך… ברכותינו  ואיחולים לשנה החדשה.

 

בברכה, נורית שטרנברג


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *